CIKO komíny se zabývají komplexními službami v oblasti komínové techniky. Stejně tak nový e-shop je komplexní z hlediska jeho funkcionalit. Řešili jsme napojení na míru klientovo nastavení účetního systému Pohoda. Dále jsme e-shop napojili na GoPay platební bránu.
E-shop jsme upravili pro dva segmenty zákazníků - B2B a B2C, kteří po přihlášení mají jednodušší proces objednávky. Přihlášení uživatelé mohou jedním tlačítkem objednat znovu již provedenou objednávku, mají uložené veškeré nastavené údaje pro ještě rychlejší odbavení objednávky.
B2B zákazníci jsou rozděleni do jednotlivých segmentů dle PSČ a jsou jim přiděleni různí obchodní zástupci. Vše samozřejmě se provádí automaticky na pozadí e-shopu.
Plně responzivní e-shop je již v dnešní digitální době plné smart zařízení naprostým standardem ve tvorbě webu a e-shopu.
Nový e-shop je připraven na varianty produktů, také unikátní je filtrování produktů v kategoriích. Zobrazují se ve filtrech i produkty s parametrem univerzální a zároveň je možné filtrovat produkty s vícero uvedenými hodnotami v rámci jednoho parametru.
Obr.: Ukázka designu předešlého e-shopu