Firemní profil na Facebooku je v současnosti pro vaši značku nezbytností.
Jak správně profil nastavit?
Pomůžeme vám vytvořit profesionální profil, který bude vaši značku reprezentovat v tom nejlepším světle.
Facebook stále zůstává na prvních příčkách v oblíbenosti sociálních sítí. Nepodceňujte jeho sílu a vytvořte pro svou značku kvalitní firemní profil. Na sociálních sítích můžete najít přes 8 milionů čechů, z toho je 4,8 milionů uživateli Facebooku.
Proč by vaše značka měla mít profil na Facebooku?
- Zvýšíte povědomí o vaší značce.
- Facebook reklama nabízí kvalitní a přesné cílení na uživatele.
- Jednoduchou cestou zůstanete v kontaktu se zákazníky.
Co by měl firemní profil obsahovat?
Název firmy a info
Zadejte název vaší firmy, pod kterým ji uživatelé na Facebooku najdou. Krátce popište, na jakou činnost se v rámci firmy zaměřujete a uveďte kategorii, do které váš profil spadá. Popis by měl být stručný a poutavý. Do úvodních informací uveďte kontakt, adresu, otevírací dobu a webové stránky vaší firmy.
Profilová a úvodní fotografie
Nejčastěji bývá profilovou fotografií logo značky. V případě úvodní fotografie se kreativitě meze nekladou. Přidejte fotografii vaší pobočky nebo akce, která právě probíhá nebo na kterou chcete uživatele upozornit. Nezapomeňte sledovat, jaké jsou aktuální rozměry profilového a úvodního obrázku, abyste vaše grafiky perfektně vyladili.
Přidejte tlačítko akce
Zvolte tlačítko akce, které bude dobře viditelné hned v úvodu profilu. Například “Zpráva” na Messenger nebo e-mail. Zvýšíte tak šanci aktivní interakce potenciálního zákazníka. Zjednodušíte také vyhledávání informací o vaší firmě v případě, že na profilu chybí.
Meta Business Suite
Meta nabízí prostředí, kde máte všechny informace na jednom místě. Najdete zde měsíční přehledy, dosahy jednotlivých příspěvků, nástroj pro plánování příspěvků a příběhů, nástroje pro reklamu a mnoho dalšího. Snadno v Business Suite můžete mít přehled o vašem firemním profilu na Facebooku a Instagramu.
Jaké zásady je třeba dodržet?
1. Kvalitní fotografie
- Profilová a úvodní fotografie reprezentují vaši firmu a jsou tím prvním, co uživatel uvidí. Upoutejte jeho pozornost hned při vstupu na váš profil.
2. Aktuální popis
- Dejte si pozor, aby byly uvedené kontakty aktivní a otevírací doba aktuální. Neodraďte zákazníka tím, že pojede na vaši pobočku zbytečně.
3. Pravidelné publikování
- Využijte možnost příspěvky plánovat a připravte pravidelné kvalitní příspěvky plné nových informací.
4. Komunikace se zákazníky
- Nezapomeňte kontrolovat Messenger a komentáře pod vašimi příspěvky. Meta Business Suite vám s komunikací pomůže.
5. Pozvěte uživatele
- Víte, že můžete uživatele pozvat ke sledování vaší firemní stránky? Nezapomeňte pozvat všechny, kteří reagovali na váš příspěvek.
6. Dbejte na bezpečnost
- Pokud máte firemní profil, je vhodné mít nastavené dvoufázové ověření pro přihlášení. Neriskujte ohrožení bezpečnosti vašich profilů.
Shrnutí
Firemní Facebook profil je nezbytným doplňkem vaší online prezentace. Můžete zde cílit na konkrétní skupiny uživatelů a získat velké množství nových zákazníků. Díky Facebook reklamě máte vysokou šanci, že vybudujete kvalitní a stálou komunitu uživatelů, pro kterou bude vaše značka tou pravou. Nezapomeňte se při zakládání profilu zeptat sami sebe, pro koho bude profil určený a co bude jeho obsahem a cílem.
Potřebujete pomoc se správou sociálních sítí?
Nebo máte jen dotaz?
Kontaktujte nás, rádi se vám budeme věnovat.
Zdroje:
www.facebook.com
www.datareportal.com