Tereza Horáková

Jak zaujmout na sociálních sítích bez propagace?

Sdílejte pohled ze zákulisí vaší značky

Všeho moc škodí, a tak se může klidně stát, že vaše dobře míněná dokonalá propagace bude až příliš formální, a začne nudit. Sledovat profil, kde jen neustále přibývají produkty, jak na běžícím páse, se brzy omrzí každému. Okořeňte svůj profil, a nenechte ho zapadnout do šedi sociálních sítí.

Odlište se od ostatních, vystupte z řady, pozvěte zákazníka blíž.

Jak zaujmout na sociálních sítích?

  • Zvědavost prodává!

Přiznejme si to, kdo z nás není zvědavý? Nakouknout pod pokličku je lákavá představa pro většinu z nás. Zákulisní informace jsou dokonalou příležitostí jak se ukázat v tom nejlepším světle. Tak proč toho nevyužít na sociálních sítích?

  • Zákazníci se rádi ztotožňují.

Ano všichni jsme lidé. Se svými chybami i ctnostmi. Ukažte, že za vaším produktem stojí opravdoví lidé. Klára má na starost chod expedice, Jiří pečuje o zákazníky, odpovídá na jejich dotazy, vyřizuje reklamace, Richard navrhuje nové vzory, Bára s Martinem jsou hlavou celé firmy...

  • Představte svůj tým.

Představte stručně jednotlivé členy týmu. Vyzdvihněte zajímavosti a okořeňte je vtipem. Proč má David ze všeho nejradši kostkované košile? Co dělá Šárka, když zrovna neodpovídá na vaše dotazy? Rozepište se - osobní přístup prodává.

  • Kdy a kde váš projekt začal?

Seznamte své zákazníky s historií vašeho počínání. Od nelehkých začátků, přes překonávání všech možných i nemožných nástrah, úspěchů i neúspěchů, až k současnosti. Buďte upřímní a nic nevynechejte. Posílíte tak důvěru ve svou značku.

SEO - INNOIT

 

Přidejte video z procesu tvorby.

Není nic zajímavějšího, než dozvědět se, jak to vlastně všechno vzniklo. Ukažte, co umíte, a jak to všechno děláte.

  • Kdo stojí za prvním nápadem?
  • Kolik hlav je třeba dát dohromady, aby vznikl výsledný produkt?
  • Kolika rukama výrobek projde?
  • Jak to celé funguje?

Jak to u vás vypadá?

Pozvěte zákazníky na prohlídku. Nebojte se, davy lidí promenádujících se u vás ve firmě nehrozí.
Vše vyřeší prohlídka virtuální.

Mezi ostatními příspěvky rozhodně nezapadne.
Díky ní zaujmete natolik, že zároveň zvýšíte dosah celé FB stránky.

Nevíte jak na to? My ano! Ozvěte se nám a my vám virtuální prohlídku vytvoříme.

Virtuální prohlídky > 

Podělte se o žhavé novinky i plány do budoucna.

Pravidelní sledující i nově příchozí ocení informace o směřování vaší značky.

  • Máte plány?
  • Děje se aktuálně něco, co by zákazníci měli vědět?
  • Chystáte novinky?
  • Zajímá vás, co na to zákazníci?

Jednoduše své plány i otázky sdílejte, a počkejte si na jejich reakci.
Může se stát, že vás překvapí nečekaný zájem, nebo vznikne něco zcela nového na přání zákazníků. Vyplatí se naslouchat.

SEO - INNOIT

 

Shrnutí

Úspěšný profil neznamená jen profesionální grafiku a hromadu propagačních příspěvků. Naopak! Sociální sítě jsou ideálním místem pro neformální komunikaci. Sdílejte fotky z procesu tvorby, podělte se o zákulisní informace, představte se. Důležité je přiblížit se zákazníkovi a ukázat, že je jedním z nás a záleží nám na něm.

Nezapomeňte tedy kromě propagačních příspěvků publikovat i ty nepropagační, díky kterým se přiblížíte svým zákazníkům a vybudujete si s nimi blžší vztah. Představte svůj tým, přidávejte videa z tvorby vašeho produktu, povězte sledujícím historii vašeho produktu a nezapomínejte publikovat vaše plány do budoucna. To vše vám pomůže k budování lovebrandu a propagační příspěvky tak nebudou působit spamově.

 

Osobní přístup prodává!

Je to na vás i tak moc informací?

Chtěli byste i vy svůj úspěšný profil, ale stále nevíte jak na to?
Nevadí, my se s vámi rádi spojíme a společně se můžeme domluvit
na kontrole a optimalizaci vašich sociálních sítí.

Kontaktujte nás, rádi se vám budeme věnovat.

Kontakty >

Zdroje:

www.sunitka.cz
www.promarketing.cz
mladypodnikatel.cz