Tvorbou webu práce nekončí!
Pokud chcete, aby váš web byl úspěšný a prodával, je potřeba se o něj neustále starat.
Aby i na vracejícího se návštěvníka čekalo vždy něco nového. O tom proč je to důležité jsme již psali v předchozím článku.
Sepsali jsme několik jednoduchých tipů jak na to, aby váš web byl ještě lepší, návštěvníkům se u vás líbilo a rádi se vraceli.
- Co můžete udělat proto, aby váš web byl stále atraktivní a prodával?
- Jak se odlišit od konkurence?
K úspěchu vám pomohou i zdánlivé drobnosti.
Neusněte na vavřínech, online svět se neustále vyvíjí
Aktualizujte svou grafiku i texty
Testujte, testujte, testujte...
K testování můžete využít například bezplatnou službu od společnosti Google - Google Search Console - více jsme napsali v článku Seznamte se s GSC.
Nejen data potřebují testovat - otestujte si uživatelskou přívětivost svého webu
Vžijte se do role zákazníka
- Co u vás hledá?
- Jaký má problém?
- Zvládne snadno dokončit nákup na vašem webu?
Jednoduchá navigace je základ
Pokud se u vás zákazník ztratí, nákup nedokončí. Ujistěte se tedy, že vaše navigace je jednoduchá a srozumitelná, filtry fungují tak, jak mají a cestou k uzavření objednávky se zákazník nikde neztratí. Ukažte zákazníkům, kudy se mají vydat.
Prolinkujte svůj web a naveďte zákazníka tam, kam potřebujete. Více o vnitřním prolinkování se dozvíte v článku K čemu je dobré vnitřní prolinkování.
Vytvořte informační podstránky
Nejen, že vám pomůžou k lepší pozici ve vyhledávání, ale také zodpoví mnohé dotazy vašich potenciálních zákazníků. Ušetří tak čas a práci oběma stranám a poskytnete tak svým klientům co nejsnažší cestu k provedení konverze na vašem webu nebo e-shopu.
FAQ
- Připravte stránku s nejčastějšími otázkami a odpověďmi na ně. Usnadní vám mnoho práce na zákaznické lince.
O nás
- Rozepište se o sobě, svém, týmu, vzniku vaší firmy. Popište kdo jste a proč to děláte. Ukažte, že nejste jen anonymní e-shop, kterých je plný internet.
Doprava a platba
- Vypište všechny způsoby dopravy a platby, které umožňujete. Mohou si zákazníci produkt osobně vyzvednout? Máte kamennou prodejnu či showroom? Přidejte otevírací dobu, adresu i mapu.
Kontakty
- Jedna z nejzákladnějších a nejnavštěvovanějších stránek, která nesmí chybět na žádném webu. Jak vás mohou zákazníci kontaktovat?
Budujte důvěru a vztah se svým publikem
díky obsahovému marketingu
Pište aktuality
- Děje se u vás něco nového?
- Přidáváte nový produkt?
- Rozšiřujete sklady?
- Dostali jste ocenění?
- ...
Pochlubte se tím - napište aktualitu. Přidejte ji na hlavní stránku nebo vytvořte banner, přes který se na aktualitu lze prokliknout. Váš web bude živý, pro návštěvníky vždy něčím nový a vaše firma bude působit vždy aktuálně.
Přidejte reference a partnery
Nechte o vašich kvalitách a dovednostech „promluvit“ jiné. Ukažte jak vaše práce vypadá, přidejte zkušenosti zákazníků a jejich hodnocení. Přidáte si tím na věrohodnosti a profesionalitě.
Tvořte blog
Pište, pište a zase pište. Kdo by měl vašemu oboru lépe rozumět než vy? Pište články, díky kterým přivedete zákazníky na svůj web.
- Vkládejte do textu relevantní klíčová slova, díky kterým bude váš článek dohledatelný.
- Obsah publikujte v pravidelných intervalech na základě předem připraveného plánu publikace.
- O novém článku nezapomeňte informovat na svých sociálních sítích.
Není vám jasné, jak to funguje?
Tak schválně, jak se k vám dostal tento článek? Nezadali jste náhodou do vyhledávače slova jako “jak vylepšit web”? Stačilo jednou kliknout a už jste u nás na webu. Račte vsoupit a prozkoumejte ho celý.
Weby jsou náš obor a rádi se s vámi podělíme o naše zkušenosti - proto jsme začali psát blog, abychom předávali své know-how firmám, které lační po nových informacích.
Shrnutí
Váš web vyžaduje neustálou péči, aby se u vás návštěvníkům líbilo a rádi se vraceli.
- Sledujte dění v online světě, držte krok s dobou a trendy, aktualizujte obsah svého webu.
- Zaměřte se především na kvalitní obsah, kterým se dokážete odlišit od své konkurence.
- Vytvořte informační podstránky.
- Testujte zákaznickou přívětivost celého nákupního procesu.
- Tvořte i neprodejní obsah, který přivede návštěvníky na váš web.
- Podpořte svůj web pravidelným sdílením příspěvků na sociálních sítích.
Za úspěšnými weby jsou hodiny práce, které pomáhají budovat lovebrand a předběhnout konkurenci. Čas strávený aktualizací a optimalizací se vám však již brzy vrátí v podobě vyšší návštěvnosti a větším počtem provedených konverzí.
Pusťte se do práce, váš web čeká!
Nevíte kde začít?
Nezoufejte, rádi vám se vším pomůžeme.
Jsme tu pro vás!
Zdroje:
www.google.com
www.rascasone.com
www.mioweb.cz
www.fragile.cz